חיים רמון: "נתניהו בבור עמוק גוש רק ביבי עומד על 45 מנדטים"

    איתי גדסי No Comments on חיים רמון: "נתניהו בבור עמוק גוש רק ביבי עומד על 45 מנדטים"

    השר לשעבר חיים רמון ב"מהדורת הבוקר" העריך כי ראש הממשלה לא יחצה את רף ה-30 מנדטים בבחירות הקרובות ומאמין כי גוש רק לא ביבי יוכל להקים ממשלה ללא נתניהו, במסגרת רוטציה בין ראשי הגוש. רמון הביע תמיכה בפתיחת מוסדות החינוך החרדים, "הרב קנייבסקי צדק, אי פתיחת מוסדות החינוך היה גורם לעלייה בתחלואה ונזקים חינוכיים"

    צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר המשפטים לשעבר חיים רמון התראיין היום (חמישי) ל"מהדורת הבוקר" וסיפר על ספרו החדש "נגד הרוח", בספר אומר רמון, "אני קובע כי השלטון נאבד לאחר שהברית בין החרדים לשמאל נותקה".

    רמון התייחס לבחירות שבפתח ואמר, "נתניהו לא ויתר על בחירות אבל הוא רוצה ביוני לא במרץ. נתניהו חתם חתם על הסכם וקיבל בתמורתו שלטון ולכן נדרש ממנו לקבל את ההסכם".

    רמון הבהיר "זה לא חשוב מי אשם, בידיו של נתניהו לא ללכת לבחירות. גנץ הציב אולטימטום וביבי צריך להחליט. נתניהו הוא בבור עמוק, כי היה לו גוש של 59 רק ביבי, עכשיו יש לו גוש של 45 גג של רק ביבי". רמון העריך, "אני לא רואה את נתניהו מקבל יותר מ-30 מנדטים".

    רמון הוסיף, "כיום כל הפוליטיקה זה כן ביבי לא ביבי, ויש כבר קרוב ל-60 מנדטים לפי הסקרים שהם רק לא ביבי. הם יכולים להרכיב ממשלה ללא ביבי, וביבי לא יכול להרכיב ממשלה ללא נתניהו".

    רמון תמך בהחלטה לפתוח את מוסדות החינוך בציבור החרדי, "אני טענתי שכל מוסדות החינוך צריכים להיות פתוחים. התחלואה בקרב צעירים עד גיל 50 לא קיימת. הרב קנייבסקי הראה לנו בפתיחת מוסדות החינוך , כי אם לא היו פותחים את מודות החינוך היו ילדים מסתובבים בבניינים ומדביקים אחד את השני והיו נוער שיוצא לתרבות רעה. לכן זה הוכחה מראה כמה המדיניות של הממשלה לא הגיונית ולא שקופה עם נזקים כלכליים וחינוכיים".

     



    0 תגובות